Üzemanyagtömlők - kisnyomású tömlő, FPM/ECO típus Deutz-Fahr traktorokhoz
Deutz-Fahr traktorokhoz kínálunk kisnyomású üzemanyagtömlőket, FPM/ECO típusban. A tömlők minőségi anyagokból készültek, ellenállnak az üzemanyag korrozív hatásainak. A tömlő hossza 1 méter, átmérője 8 mm. A tömlők megvásárolhatók egyenként vagy készletben.
Ø belső (mm): 11,3
Ø külső (mm): 18
Üzemi nyomás (bar): 6
Biodízelhez (repce-metil-észter, hidegen sajtolt növényi olaj)
Ózon-, olaj- és napfénytűrő
Alkalmazási terület és hőmérséklet-tartomány:
Ellenáll minden általános üzemanyagnak, beleértve az RME-t is (repceolaj-metil-észter)
Alkoholtartalmú üzemanyag +100 °C
Hidegállóság max. -30 °C
Max. hőmérséklet rövid ideig +135 °C
Ø belső (mm): 12
Ø külső (mm): 19
Üzemi nyomás (bar): 6
Biodízelhez (repce-metil-észter, hidegen sajtolt növényi olaj)
Ózon-, olaj- és napfénytűrő
Alkalmazási terület és hőmérséklet-tartomány:
Ellenáll minden általános üzemanyagnak, beleértve az RME-t is (repceolaj-metil-észter)
Alkoholtartalmú üzemanyag +100 °C
Hidegállóság max. -30 °C
Max. hőmérséklet rövid ideig +135 °C
Ø belső (mm): 9,3
Ø külső (mm): 15,3
Üzemi nyomás (bar): 6
Biodízelhez (repce-metil-észter, hidegen sajtolt növényi olaj)
Ózon-, olaj- és napfénytűrő
Alkalmazási terület és hőmérséklet-tartomány:
Ellenáll minden általános üzemanyagnak, beleértve az RME-t is (repceolaj-metil-észter)
Alkoholtartalmú üzemanyag +100 °C
Hidegállóság max. -30 °C
Max. hőmérséklet rövid ideig +135 °C
A kisnyomású üzemanyagtömlők az üzemanyagrendszer egyik fontos elemei. A tömlők feladata az üzemanyag szállítás a tartálytól a motorig. A tömlőknek ellen kell állniuk az üzemanyag korrozív hatásainak, valamint a magas hőmérsékletnek.
A Deutz-Fahr traktorokhoz kínált kisnyomású üzemanyagtömlők FPM/ECO típusúak. A tömlők minőségi anyagokból készültek, amelyek ellenállnak az üzemanyag korrozív hatásainak. A tömlők belső felülete sima, ami javítja az üzemanyag áramlását. A tömlők hőállóak, így akár magas hőmérsékleten is használhatók.
A tömlő cseréje egyszerű, nem igényel szakértelmet. A tömlőt a gyárilag előírt helyen kell csatlakoztatni az üzemanyagrendszerhez.