Gyakran Ismételt Kérdések
1. Milyen termékek találhatóak a webáruházban?
Webáruházunkban mezőgazdasági alkatrészek találhatóak. Sokféle gépalkatrész, traktor és kombájn alkatrészek, utánfutó alkatrészek, állattartás termékek.
2. Ha nem jó a termék, ki lehet cserélni?
Igen, természetesen, 14 nap áll rendelkezésre a cserére. A cseréhez ügyfélszolgálatunk minden szükséges információt meg tud adni.
3. Van visszavásárlási garancia?
Igen, természetesen, 14 napig indok nélkül elállhat a vásárlástól. Ez esetben a teljes összeget egy megadott bankszámlaszámra utaljuk vissza. A csomag visszajuttatásának költsége a vásárlót terheli. Kérjük vegye figyelembe, hogy a terméket csak eredeti állapotában és csomagolásában tudjuk visszavenni.
4. Hol van az üzlet?
Üzletünk nincsen, csak online vásárlásra van lehetőség.
5. Mi történik, ha nem tudom átvenni a terméket?
Nem probléma. Ha házhozszállítást választott és véletlen nincs otthon akkor a kézbesítő egy értesítést fog hagyni, hogy a csomag átvehető a megnevezett postán 10 munkanapig. Így csak annyi a dolgunk, hogy menjünk be a postára a csomagért.
6. Mi történik, ha a rendelés leadása után mégis meggondolom magam, vagy módosítani szeretnék?
Ez esetben kérjük írjon egy e-mailt az info@gardamax.hu e-mail címre.
7. Mi történik, ha nem veszem át a megrendelt csomagot?
Amennyiben a csomagot nem veszi át, úgy sajnos nem tudunk újabb utánvételes rendelést elfogadni, csak előre utalással lehet fizetni.
8. Tudok a futárnál is fizetni?
Igen, természetesen, ehhez kérünk válassza az utánvétes fizetési lehetőséget.
9. Mennyibe kerül a szállítás?
25.000 forint rendelési összeg alatt a szállítási költség 1500 forint, felette viszont ingyenes!
10. Biztonságos a Bankkártyás fizetés?
Teljes mértékben. Cégünk bankkártyás fizetési rendszere, Magyarország egyik legmegbízhatóbb rendszere. A tranzakciókról riportok készülnek, melyek bármikor visszaellenőrizhetőek Ön által is.
11. Tudnak segíteni abban, hogy milyen alkatrészt válasszak?
Igen, természetesen. Bátran fel lehet keresni minket és segítünk kiválasztani a megfelelő alkatrészt.
12. Elrontottam a méretet, darabszámot, stb. Mit tehetek?
Ez esetben kérjük írjon egy e-mailt az info@gardamax.hu e-mail címre.
13. Több termék vásárlásánál hogyan változik a szállítási költség?
Több termék vásárlásánál a szállítási költséget egyszer számítjuk fel, tehát nem kell többet fizetni a megjelölt szállítási díjaknál.
14. Kérhetem e későbbi időpontben a szállítást?
Igen, van lehetőség későbbi szállítási idő megbeszélésére. A megrendelés leadásánál a megjegyzés rovatban fel kell tüntetni mikorra kéri a szállítást.