Kérdése van? Írjon nekünk: info@gardamax.hu

Gardamax.hu
Kategóriák
Gardamax.hu
  • Kategóriák
    • Akciós termékek
    • Állattartás termékek
    • Barkács termékek
    • Ipar és műhely
    • Járműtechnológia alkatrészek
    • Játékok
    • Kertészeti és erdészeti termékek
    • Mezőgazdasági gépalkatrészek
    • Munkagép alkatrészek
    • Traktor alkatrészek
  • Reklamáció
  • Ajánlatkérés
  1. Gyakran ismételt kérdések

Gyakran ismételt kérdések

Hogyan tudom meg, hogy sikeresen beérkezett-e a rendelésem?

Minden megrendelést követően 48 órán belül egy visszaigazoló e-mailt kap az Ön által megadott e-mail címre, mely tartalmazza a megrendelés számát, megrendelt termékeket, összeget. Rendeléskor figyeljen oda az e-mail cím helyes megadására, mert ha rossz e-mail cím esetében nem fogja megkapni a visszaigazolást. Előfordulhat, hogy a levelezőjének beállításai miatt esetleg szemétbe került az e-mail, ellenőrizze ezt is! Ez a visszaigazoló levél csak tájékoztatás, hogy befogadta rendszerünk rendelési ajánlatát.

Ha nem kaptam visszaigazoló e-mailt, mi a teendő?

Számos oka lehet, de nem feltétlenül jelenti azt, hogy nem érkezett be hozzánk a rendelés. Például megszűrheti a levelezőrendszer, vagy a szolgáltatói résznél van valamiféle korlátozás, vagy e-mail cím elírás is lehetséges, stb. Ha a fent leírtakat ellenőrizve sincs meg az oka, javasoljuk, hogy kérjen megerősítést az info@gardamax.hu címen.

Adhatok le megrendelést telefonon keresztül?

Nem sajnos erre nincs lehetőség.

Hány napon belül kapom meg a megrendelt termékeket?

Minden termék mellett ott van a (raktáron), mely tájékoztató jellegű és nagyban függ a megrendelések darabszámától, beszerzés teljesítésétől, beszállítói készletinformációtól. Minden esetben megteszünk mindent annak érdekében, hogy betartsuk a szállítási időt, de előfordulhat, hogy a kiszállítási idő kitolódik.

A termék megsérült, mit tegyek?

A terméket felénk kell visszaküldeni egy kísérőlevéllel és számla másolatával együtt, amennyiben megvan. Minden információ, melynek birtokában vannak a vásárlásról (név, számla, cikkszám, vásárlás dátuma, stb. fel kell tüntetni a kísérőlevélben, segítve ezzel a vásárlás beazonosítását.

Hogyan küldhetem vissza a termékeket, ha elállok a vásárlástól?

A terméket vissza kell küldeni a címünkre (5400 Mezőtúr, I. utca 28.). Vagy emailben vagy pedig a csomagban kellene küldeni egy bankszámla számot amire vissza tudjuk utalni a kiállított számlán szereplő összeget. A visszaküldés költsége viszont a vevőt terheli.

VÁSÁRLÓI FIÓK
  • Belépés
  • Regisztráció
  • Profilom
  • Kosár
  • Kedvenceim
INFORMÁCIÓK
  • Általános szerződési feltételek
  • Adatkezelési tájékoztató
  • Fizetés
  • Szállítás
  • GYIK
KAPCSOLAT
  • Elérhetőségek
  • Üzenetküldés
  • Reklamáció
  • Partnershop
  • Facebook
HÍRLEVÉL

Iratkozzon fel hírlevelünkre, hogy megkapja a legújabb ajánlatokat, tanácsokat és termékfrissítéseket. Ezt bármikor könnyedén visszavonhatja.

Feliratkozás
olcsobbat.hu
paypal
A kényelmes és biztonságos online fizetést a Barion Payment Zrt. biztosítja, MNB engedély száma: H-EN-I-1064/2013. Bankkártya adatai áruházunkhoz nem jutnak el.
stripe_com
  • Akciós termékek
  • Állattartás termékek
  • Barkács termékek
  • Ipar és műhely
  • Járműtechnológia alkatrészek
  • Játékok
  • Kertészeti és erdészeti termékek
  • Mezőgazdasági gépalkatrészek
  • Munkagép alkatrészek
  • Traktor alkatrészek
  • Reklamáció
  • Ajánlatkérés
Nyelv váltás
  • hu
  • ro
Pénznem váltás
Belépés
Regisztráció
Kosár
A kosár üres
Vásárláshoz kattintson ide!
Cookie beállítások
Weboldalunk az alapvető működéshez szükséges cookie-kat használ. Szélesebb körű funkcionalitáshoz marketing jellegű cookie-kat engedélyezhet, amivel elfogadja az Adatkezelési tájékoztatóban foglaltakat.