Gyakran Ismételt Kérdések

1. Milyen termékek találhatóak a webáruházban?

Webáruházunkban mezőgazdasági termékek találhatóak. Sokféle gépalkatrész, traktor és kombájn alkatrészek, utánfutó alkatrészek, állattartás termékek. 

2. Ha nem jó a termék, ki lehet cserélni?

Igen, természetesen, 14 nap áll rendelkezésre a cserére. A cseréhez ügyfélszolgálatunk minden szükséges információt meg tud adni.

3. Van visszavásárlási garancia?

Igen, természetesen, 14 napig indok nélkül elállhat a vásárlástól. Ez esetben a teljes összeget egy megadott bankszámlaszámra utaljuk vissza. A csomag visszajuttatásának költsége a vásárlót terheli. Kérjük vegye figyelembe, hogy a terméket csak eredeti állapotában és csomagolásában tudjuk visszavenni. 

4. Hol van üzletetek?

Jelenleg üzletünk nincsen, csak online vásárlásra van lehetőség.

5. Mi történik, ha nem tudom átvenni a terméket?

Nem probléma. Ha házhozszállítást választott és véletlen nincs otthon akkor a kézbesítő egy értesítést fog hagyni, hogy a csomag átvehető a megnevezett postán 10 munkanapig. Így csak annyi a dolgunk, hogy menjünk be a postára a csomagért.

6. Mi történik, ha a rendelés leadása után mégis meggondolom magam, vagy módosítani szeretnék?

Ez esetben kérjük írjon egy e-mailt az info@gardamax.hu e-mail címre, vagy hívjon minket a +36-30/786-3934 telefonszámon.

7. Mi történik, ha nem veszem át a megrendelt csomagot?

Amennyiben a csomagot nem veszi át, úgy sajnos nem tudunk újabb utánvételes rendelést elfogadni, csak előre utalással lehet fizetni. 

8. Tudok a futárnál is fizetni?

Igen, természetesen, ehhez kérünk válassza az utánvétes fizetési lehetőséget.

9. Mennyibe kerül a szállítás?

25.000 forint rendelési összeg alatt a szállítási költség 1500 forint, felette viszont ingyenes!

10. Biztonságos a Bankkártyás fizetés?

Teljes mértékben. Cégünk bankkártyás fizetési rendszere, Magyarország egyik legmegbízhatóbb rendszere. A  tranzakciókról riportok készülnek, melyek bármikor visszaellenőrizhetőek Ön által is. 

11. Tudtok segíteni abban, hogy milyen alkatrészt válasszak?

Igen, természetesen. Bátran fel lehet keresni minket telefonon vagy e-mailben és segítünk kiválasztani a megfelelő alkatrészt.

12. Elrontottam a méretet, darabszámot, stb. Mit tehetek?

Ez esetben kérjük írjon egy e-mailt az info@gardamax.hu e-mail címre, vagy hívjon minket a +36-30/786-3934 telefonszámon.

13. Több termék vásárlásánál hogyan változik a szállítási költség?

Több termék vásárlásánál a szállítási költséget egyszer számítjuk fel, tehát nem kell többet fizetni a megjelölt szállítási díjaknál.

14. Kérhetem e későbbi időpontben a szállítást?

Igen, van lehetőség későbbi szállítási idő megbeszélésére. A megrendelés leadásánál a megjegyzés rovatban fel kell tüntetni mikorra kéri a szállítást.